Saturday, April 7, 2012

黄子华,始终你系掂噶~


From: http://blog.163.com/gibson_yeung/blog/


摆晒pose,扮型~~~
几经辛苦,历尽艰辛。。终于扑到黄子华噶2张飞。。。。
仲好有幸地邀请到美艳动人的姿姐做特别嘉宾,距为左要睇黄子华,竟然将距男人抛弃了,下次唔好啦姿姐,甘搞法你只佬会好憎黄子华噶,果然黄子华魅力真的很大。很大。。。。
今次总的来说,的确笑点不少,但缺少了。一点舞台气氛。。。
因为我觉得咯台真系真系好求其。。。

开show啦。全场哇然,哇众取宠啊嘛。。。。呢个时候讲野果把声好似陈戈(外来媳妇本地郎,苏贵元个老婆啊)。。唔知道系咪呢。。。我觉得好似啦。。。一开始,个样懒严肃甘,扮晒野。。挑~~
跟住开始可能见到个场D气氛唔系好够高涨。。。。开始搞气氛了。。。

见到无??左边果条“杀人犯”四眼仔,做马噶,扮现场观众,懒放咁,其实条友系工作人员黎噶。我见到距中场休息之后个心口挂住各工作证噶~

我觉得琴晚成晚个天花都好靓。。好有feel~~~
我成晚系度抓距D搞野pose,但好难,一来技术唔得,二来真系太远啦,我系180开台中间位拍过去噶~~


我硬系觉得距D眼神咸咸湿湿甘~~~
m
m


呢度好似讲紧粗口噶~~够胆死讲粗口,唔知道有无得罚呢。。。。
 死人头,我最不满就系成晚都拿个背脊dut住晒~~
呢张刚好比我抓到。。好难得啊拉。。无咩人有啊拉。。。

成晚最hi呢part啦,我指个女噶好hi。竟然比黄子华搏命叫老婆。非官方统计起码有10次+....我霖距肯定失眠翻7日7夜。。。

上到台,感觉有D惊。唔得镇定。。

读紧距噶爱的宣言,lum到个样。。哈哈。。。。

呢个动作系“奶奶”特别要求噶。。哈哈。仲绕场一周添。。。哈哈。。

你睇,个女子只手,翘得几实。。。
不过距讲,距最爱唔系黄子华,系PARDA喔。。哈哈。。。

哇。。lum到。。lum到。。。。

仲唔肯放手。。。打死都唔放~~~

呢度唔记得讲咩啦。但个样依然好认真。。。。

样衰到。。呢张。。。。。丑态尽显。。。

咸湿样。。咸湿笑。。好似对住个靓妹笑噶。。。。

拿。。。够丑未。。。。。

距袋礼品。。奇怪啦。呢张影得好清晰喔。。哈哈。。。。

呢个动作,我记得唔知道做咩,突然全场静晒。。个个望住门口,以为咩事。。。
竟然有人讲,系咪左麟右李黎左。。啊哈哈。。
我录左好几个视频。全部都刚好系经典位。。早知道够内存,够电就录全场啦。。。做老翻~~~





一个四面台,完全无任何装饰。。。。。太可惜啦。。。。。如果再花俏D,我霖气氛会好好多。。。经辛苦,历尽艰辛。。终于扑到黄子华噶2张飞。。。。。做老翻~~~

No comments:

Post a Comment